Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Výběrové řízení na ředitele/ředitelku AsÚ AV ČR

Výběrové řízení na ředitele/ředitelku AsÚ AV ČR

Astronomický ústav AV ČR
Autor: AsÚ AV ČR

Rada Astronomického ústavu AV ČR, v. v. i., vyhlašuje veřejné výběrové řízení na obsazení funkce ředitele/ředitelky ústavu. Předpokládané funkční období je od 1. května 2017 do 30. dubna 2022. Splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb. doloží vybraný uchazeč k rukám předsedy AV ČR nejpozději ke dni jmenování do funkce ředitele pracoviště. Přihlášky s přílohami se podávají v českém nebo anglickém jazyce a musejí být doručeny písemně nejpozději do dne 20. února 2017 do 12 hodin středoevropského času.

Požadavky:

• způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost podle § 17 odst. 4 písm. b) a c) zákona č. 341/2005 Sb., o veřejných výzkumných institucích, v platném znění,
  • vysokoškolské vzdělání a vědecká nebo vědecko-pedagogická kvalifikace v oboru astronomie a astrofyzika nebo v příbuzných oborech,
  • významné výsledky tvůrčí vědecké činnosti v astronomii a astrofyzice,
  • organizační schopnosti a manažerské zkušenosti,
  • jazykové znalosti (aktivní znalost českého a anglického jazyka),
  • morální bezúhonnost,
  • splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, v platném znění (nevztahuje se na uchazeče, který není státním občanem České republiky).

Předpokládané funkční období je od 1. května 2017 do 30. dubna 2022. K přihlášce přiložte:

• strukturovaný životopis,
  • doklady o dosaženém vysokoškolském vzdělání a dosažené vědecké nebo vědecko-pedagogické kvalifikaci,
  • přehled dosavadní praxe,
  • seznam hlavních vědeckých prací a publikací,
  • koncepci řízení ústavu a směřování jeho činnosti, včetně budoucího rozvoje ústavu,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce a čestné prohlášení o bezúhonnosti podle § 17 odst. 4 písm. c) zákona č. 341/2005 Sb. (uchazeč, který není státním občanem České republiky, přiloží čestné prohlášení prokazující splnění podmínek podle § 17 odst. 4 zákona č. 341/2005 Sb.).

Přihlášky s přílohami se podávají v českém nebo anglickém jazyce a musejí být doručeny písemně na adresu Rada Astronomického ústavu AV ČR, v. v. i., Fričova 298, 251 65 Ondřejov, Česká republika, a v elektronické podobě (formát pdf) na adresu sekretariat@asu.cas.cz nejpozději do dne 20. února 2017 do 12:00 hod. středoevropského času. Obálku označte nápisem „Výběrové řízení“.

[1] Astronomický ústav AV ČR

Štítky: Astronomický ústav AV ČR, Výběrové řízení

Planetka (162483) 2000 PJ5

Snímek planetky (162483) 2000 PJ5 Rozměry obrázku jsou 15 x 15 obloukových minut, sever je nahoře, východ vlevo. Planetka o efemeridové jasnosti 16.1 magnitudy se nacházela na rozhraní Lištičky a Labutě, nedaleko známé dvojhvězdy Albireo. Po obloze se pohybovala rychlostí 8.20 obloukové vteřiny za minutu ve vzdálenosti 0.212 au od Země a 1.165 au od Slunce.