Úvodní strana  >  Odběr novinek a akcí

Odběr novinek a akcí

Pokud chcete být pravidelně informováni o všech novinkách, článcích a plánovaných akcích na webových stránkách Astro.cz máme pro vás řešení. Nabízíme vám zasílání informací formou e-mailu.

Co můžete odebírat?

Zaregistrováním odběru aktuálních informací na Astro.cz si budete moci vybrat, jaký obsah vás zajímá a na jaký budete dostávat upozornění přes váš email. Vybrat si budete moci z následujících možností:

• Kalendář akcí - Každé pondělí ráno obdržíte email s výpisem akcí na nebližší 4 týdny. Budete si tak moci s předstihem naplánovat, čeho se zúčastnit a co si rozhodně nenechat ujít!
  • Články - Vyberete si, které téma je vám nejbližší a na jaké články si tedy budete upozorněni bezprostředně v momentě, kdy bude článek vydán. Na výběr máte tyto kategie: exoplanety, hvězdy, kosmonautika, multimédia, Sluneční soustava, světelné zněčištění, úkazy, vzdálený vesmír nebo ostatní.
  • Novinky - Podobně jako u článku si vyberete, o jakém tématu byste chtěli být informování. Tedy astronomie, kosmonautika či ostatní témata.

Jak na to?

1. K odběru zadáte svůj email (níže).
  2. Abychom si ověřili, že nešlo o omyl či spam, přijde vám potvrzovací e-mail s odkazem.
  3. Kliknutím na odkaz potvrdíte svůj zájem o odběr upozornění na nejnověší dění na Astro.cz
  4. Pokud již dále novinky nebudete chtít do své elektronické schránky dostávat, najdete na konci každého e-mailu odkaz na odhlášení.
  5. Po kliknutí na odhlašovací odkaz budete vyzváni k potvrzení odhlášení a následně odhlášeni.

A Teď už jen stačí vložit emaiL

Váš e-mail:

4. vesmírný týden 2023

Přehled událostí na obloze a v kosmonautice od 23. 1. do 29. 1. 2023. Měsíc bude v první čtvrti. Venuše se již potkala se Saturnem a je nejjasnějším objektem soumrakové oblohy spolu s Jupiterem. Nejvýše na obloze najdeme Mars. Kometa C/2022 E3 (ZTF) se blíží k Zemi a stává se objektem viditelným i pro neozbrojené oko. Slunce je stále aktivní a na povrchu je hodně pěkných skvrn. V týdnu očekáváme start Falconu 9, rakety Electron a HII-A. Slavíme několik výročí československých astronomů Františka Hřebíka, Antonína Mrkose a Juraje Zverka.

Cassiopeia&Perseus Region