Úvodní strana  >  Společnost  >  Nahlašte nám novinku

Nahlašte nám novinku

Máte pocit, že něco významného o dění na nebi, vesmíru či kosmonautice nesmí uniknout všem čtenářům serveru Astro.cz? Nebo víte o nějaké novince týkající se dění v ČAS či vaší pobočce nebo sekci? Tak neváhejte a informaci nám zašlete do redakce. Po vyplnění následujícího formuláře bude vaše informace okamžitě předána do redakce a ta ji po posouzení neprodleně publikuje na webu. Děkujeme za spolupráci!

Informace o vkladateli

Novinka

povinné údaje
S Vašimi osobními údaji pracujeme dle našich zásad zpracování osobních údajů.

4. vesmírný týden 2023

Přehled událostí na obloze a v kosmonautice od 23. 1. do 29. 1. 2023. Měsíc bude v první čtvrti. Venuše se již potkala se Saturnem a je nejjasnějším objektem soumrakové oblohy spolu s Jupiterem. Nejvýše na obloze najdeme Mars. Kometa C/2022 E3 (ZTF) se blíží k Zemi a stává se objektem viditelným i pro neozbrojené oko. Slunce je stále aktivní a na povrchu je hodně pěkných skvrn. V týdnu očekáváme start Falconu 9, rakety Electron a HII-A. Slavíme několik výročí československých astronomů Františka Hřebíka, Antonína Mrkose a Juraje Zverka.

Cassiopeia&Perseus Region