Úvodní strana  >  Společnost  >  Nahlašte nám novinku

Nahlašte nám novinku

Máte pocit, že něco významného o dění na nebi, vesmíru či kosmonautice nesmí uniknout všem čtenářům serveru Astro.cz? Nebo víte o nejaké novince týkající se dění v ČAS či vaší pobočce nebo sekci? Tak neváhejte a informaci nám zašlete do redakce. Po vyplnění následujícího formuláře bude vaše informace okamžite předána do redakce a ta ji po posouzení neprodleně publikuje na webu. Děkujeme za spolupráci!

Informace o autorovi

Novinka

povinné údaje
S Vašimi osobními údaji pracujeme dle našich zásad zpracování osobních údajů.

51. vesmírný týden 2019

Přehled událostí na obloze od 16. 12. do 22. 12. 2019. Měsíc bude v poslední čtvrti. Podvečerní obloha nabízí Venuši a Saturn. Po setmění můžeme pozorovat také Uran a Neptun. Ráno je vidět Mars. Nejjasnější kometou oblohy je C/2017 T2 vysoko v Perseovi. Nastane zimní slunovrat. Proběhne několik zajímavých startů raket. Před 380 lety se narodil Gottfried Kirch, vynálezce mikrometru a objevitel jasné komety roku 1680.

Soumrak v Otrokovicích