Úvodní strana  >  Rady

Rady

Vítejte na poradním rozcestníku astro.cz. Pokud zde nenaleznete odpověď na váš dotaz, vyzkoušejte vyhledávání na našich stránkách, nebo napište dotaz na info@astro.cz.

Pozorování oblohy

Astrofotografie

Světelné znečištění

Astronomické bludy

Seriálové články

Astronomie v Česku

Ostatní

Roman Dvořák

Roman Dvořák (*1997) je v současné době student fakulty elektrotechnické na ČVUT v Praze. Astronomií a různými technickými obory se zajímá od malička. Ve volném čase pomáhá s údržbou a stará se o chod detekčních stanic sítě Bolidozor. Jeden z jeho dalších projektů je vyvinutí softwaru AROM pro řízení autonomních dalekohledů a observatoří.

Štítky: Astrofotografie , Rady, Dalekohled

kometa Wirtanen nad Zubštejnem

Mezi mraky se kometa objevila na 5 a 1/2 minuty, pořízeno 16 použitelných snímků, nakonec vybráno 8 snímků kde bylo nejméně mraků. Snímky registrovány na hvězdy a na krajinu. Na zvýraznění komety použity snímky Petra Horálka.