Úvodní strana  >  Rady  >  Zajímavé odkazy  >  Astronomické časopisy

Astronomické časopisy

Kozmos, web www.suh.sk/kozmos.htm, předplatné v ČR: A.L.L. production s. r. o., Ve Žlíbku 1800/77 - Hala A7, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice, tel. +420 840 306 090, web www.allpro.cz

Astropis, web www.astropis.cz, předplatné vyřizuje: Společnost Astropis, Štefánikova hvězdárna, Petřín 205, 118 46 Praha 1, tel. +420 603 759 280

Povětroň - občasník Astronomické společnosti v Hradci Králové, web http://www.astrohk.cz/ashk/povetron/povetron.html, časopis je zdarma v elektronické podobě (PDF), tištěnou verzi je možné předplatit: ASHK, Národních mučedníků 256, Hradec Králové 8, 500 08, e-mail povetron@ashk.cz

Zahraniční cizojazyčné časopisy, např. americký Sky & Telescope, britský Astronomy Now nebo německý Sterne und Weltraum je možné předplatit u firmy Myris Trade s. r. o., P. O. Box 2, V Štíhlách 1311, 1427 01 Praha 4, web www.myris.cz

Štítky: Časopisy

13. vesmírný týden 2019

Přehled událostí na obloze od 25. 3. do 31. 3. 2019. Měsíc bude v poslední čtvrti a ve dvou těsných konjunkcích s ranními planetami. Večer je vidět Mars poblíž Plejád. Ráno je vidět Jupiter a Saturn. Slunce překvapilo velkou skupinou skvrn v opravdu aktivní oblasti. Planetka Bennu vyvrhuje kamení. Start evropské rakety Vega byl úspěšný. Firma OneSpace chystá první start své rakety. Očekáváme výstup dvou žen do volného kosmu. V noci na neděli se změní čas o hodinu vpřed na letní.

Stanice ISS stoupá nad západní obzor a napravo planeta Mars