Úvodní strana  >  Fotogalerie  >  Astronomický snímek dne  >  01. duben 2015

Astronomický snímek dne (APOD) - 01. duben 2015

Oblečení na Měsíc

Uznání a copyright: Robert Nemiroff (Michigan Tech. U.)

Jak na Měsíci přežijí krávy? Vědci strávili celá desetiletí debatami o jedné z nejspletitějších klíčových kosmických otázek. Konečně po rozsáhlém počítačovém modelování a řadě půlnočních dojení se inženýři rozhodli navrhnout, postavit a nyní otestovat měsíční pasební modul LGM (Lunar Grazing Module), čili víceúčelový nebeský systém skafandru pro skot. V tomto okamžiku mnozí z vás jistě nejsou překvapeni, že vám APOD přeje veselý apríl. Podle našich nejlepších znalostí v současnosti neexistují žádné plány na vypouštění krav do vesmíru. Jedním z důvodů je, že krávy bývají dost velká zvířata, která se nevypouštějí snadno nebo levně. Přestože krávy mohou být docela přátelské, tak při přímém srovnání s robotickými vozítky jsou vozítka, jako vědečtí výzkumníci, efektivnější. Snímek nahoře ukazuje mysl provokující umělecké dílo zvané "Mooooonwalk", které je opravdu vystaveno ve veřejném vědeckém centru.

Štítky: Měsíc, Kráva, April fools day