Úvodní strana  >  Novinky  >  Kniha Mechanika kosmického letu

Kniha Mechanika kosmického letu

Právě vyšla nová kniha, která v naší literatuře velmi chyběla. Je to monografie Doc. Ing. Vladimíra Daňka, Csc . z Leteckého ústavu FSI VUT v Brně, která se zabývá velmi komplexně problematikou kosmických letů. Knihu lze doporučit všem vážným zájemcům o kosmonautiku. Více.

Primárně je určena posluchačům technických univerzit s magisterskými studijními programy zaměřenými na letecké a kosmické inženýrství. Svým obsahem může také dobře posloužit dalším odborníkům z příbuzných oblastí kosmických aplikací. U čtenářů se předpokládají základní znalosti vysokoškolské matematiky a obecné mechaniky. Těžištěm publikace je především 3.-5. kapitola, zabývající se pasivním pohybem kosmických těles v centrálním gravitačním poli s omezením pouze na problém pohybu dvou těles, aktivním pohybem kosmických letadel a manévrováním na oběžné dráze. Knihu lze objednat na adrese  www.cerm.cz.

Kniha Mechanika kosmického letu Autor: CERM.
Kniha Mechanika kosmického letu
Autor: CERM.

Štítky: Kosmonautika

Na obrázku je zakroužkován Merkur po západu slunce.