Úvodní strana  >  Fotogalerie  >  Astronomický snímek dne  >  16. červen 2000

Astronomický snímek dne (APOD) - 16. červen 2000

APOD má dnes pět let

Uznání: Omlouváme se Vermeerovu astronomovi a geografovi

Vítejte do pátého roku Astronomických snímků dne (Astronomy Picture of the Day -APOD)! Nahoře je pracovitý Robert Nemiroff (vlevo) a vytrvalý Jerry Bonnell (vpravo), jež se i nadále zabývají tvorbou webstránek APOD. Jak naznačuje ilustrace na tomto nedávno zveřejněném Vermeerovi, počátky APODu vycházejí z mnoha dramatických, intelektuálních úvah nad opravdovou hodnotou WWW (World Wide Web) (... ve skutečnosti z rozhovorů mezi RJN/JTB/JPN při obědě v jídelně Goddardova střediska kosmických letů, NASA). Z našeho pohledu se WWW vyvinul do významného a stále rostoucího kolektivního lidského zdroje a my si my si myslíme, že je důležité k tomu přispívat. Jsme velice vděčni za neustálý velký objem laskavých emailů a návrhů pro APOD. Dnes bychom rádi chtěli všem velice poděkovat. Velice si považujeme toho, že v posledních pěti letech APOD každý den konzistentně provazoval expandující vesmír hypertextu inspirujícími snímky vesmíru. A opravdu, zítřejší snímek by měl být o ...

Štítky: Astronom, Apod, Vermeer, Geograf, 5, Thanks