Úvodní strana  >  Fotogalerie  >  Astronomický snímek dne  >  01. duben 2009

Astronomický snímek dne (APOD) - 01. duben 2009

Astronautka si vylepšila hlavu

Uznání: NASA

Nejprve přidali nový nosník. Potom instalovali nové sluneční panely. A nyní jako součást plánovaného vylepšení Mezinárodní kosmické stanice si astronautka Expedice 18 vylepšila svoji vlastní hlavu. Zařízení HEAD 9000 (Human Extended Analog Device 9000) se podařilo připojit jen s malým zpožděním a učinilo zbytek kosmické vycházky o více než 40 procent účinnějším. S připojeným zařízením HEAD 9000 má astronautka nyní přímý přístup ke 4 gigabajtům flash paměti svým vlastním mozkem, může provádět složitou matematiku "přímým myšlením" a může hrát předinstalovanou hru Tetris bez dalších poplatků. Veselý první apríl od lidiček z APODu! Ve skutečnosti skončil let raketoplánu Discovery, který měl za úkol vylepšit Mezinárodní kosmickou stanici pouze vylepšením stanice. Snímek astronautky Heidemarie Stefanyshyn-Piper nahoře, která drží tlakovou nádobu s dusíkem, byl pořízen minulý listopad. Astronautka Stefanyshyn-Piper ale nyní ale může z nějakých důvodů vytvářet jedenáctimístná prvočísla z hlavy.

Štítky: Raketoplán, April Fools, Ha ha