Úvodní strana  >  Fotogalerie  >  Astronomický snímek dne  >  21. srpen 2012

Astronomický snímek dne (APOD) - 21. srpen 2012

DNA: Molekula, která vás definuje

Uznání a copyright: Drew Berry, WEHI, HHMI, DNALC

Všechno živoucí na planetě Zemi je definováno svojí vlastní molekulou, jaká je ta vaše? Tato molekula se nazývá DNA, roztažená měří asi dva metry, ale je stočená do každé buňky vašeho těla. Všechny ty kopie DNA, které vás tvoří, byly zkopírovány z jediné buňky a vaše tělo neustále dělá nové kopie. Přelomové animované video nahoře popisuje maličký biomolekulární stroj, který tyto DNA kopie dělá. Za poplatek si nyní můžete najít ty části kódu v DNA molekule, který vás definuje, ale pokud vy nebo někdo jiný bude chtít kód zveřejnit, patentovat nebo mu přidělit copyright, mohou se o tom rozvířit etiku zahrnující živé debaty. Nikdo neví, zda molekuly jako DNA také definují život, který by pocházel mimo Zemi.

Štítky: Life, DNA, Video, Molecule

iss

môj prví pokus o fotenie iss .