Úvodní strana  >  Fotogalerie  >  Astronomický snímek dne  >  16. červen 2020

Astronomický snímek dne (APOD) - 16. červen 2020

APOD má dnes 25 let

Uznání videa: Idea & Lead: Alex Dantart (observatorio.info), Coordinators: Josef Chlachula (astro.cz/apod) & Alice Allen (ASCL);
& APOD's Tireless Volunteer Army of Translators and Social Media Digerati; Music: unminus.com: They Say, Sad Circus, Naya, Please Wait, Good God

Vítejte na dvacetipětiletém Astronomickém snímku dne. APOD je stále zde, pro někoho jako zdroj konzistentnosti. Na oslavu stříbrného výročí APODu někteří ze skupiny TVAoTaSMD (Tireless Volunteer Army of Translators and Social Media Digerati - neúnavná armáda dobrovolných překladatelů a operátorů sociálních médií) natočili blahopřání k narozeninám a poděkování čtenářům APODu na dnešním videu. Mnozí také vybrali svoje oblíbené snímky v APODu. Tito a další dobrovolníci prostřednictvím APODu spolupracují s NASA a pomáhají svět informovat ve většině světových jazyků a na hlavních mediálních platformách o rostoucích znalostech, aktivním výzkumu a inspirujících vizualizacích NASA i lidstva o úžasném astronomickém vesmíru ve kterém žijeme. Otcové zakladatelé APODu (stále ještě naživu!) by také rádi upřímně poděkovali nejen skupině TVAoTaSMD, ale také čtenářům APODu za pokračující zájem, podporu a za ta léta i za mnoho laskavých sdělení.

1. Wikipedia: Anniversary#Latin-derived_numerical_names
  2. NASA: Astronomy Picture of the Day
  3. Apod.com: Starship Asterisk*: APOD and General Astronomy Discussion Forum
  4. Youtube.com: APOD's 25th Anniversary Video
  5. APOD: 2015-06-16 APOD má dnes 20 let
  6. NASA: National Aeronautics and Space Administration
  7. NASA: NASA's Science Vision
  8. Vox-Cdn.com: jerryandme070107.0.jpg
  9. TheVerge.com: 20 years of space photos: an oral history of Astronomy Picture of the Day
  10. Apod.com: Starship Asterisk*: APOD and General Astronomy Discussion Forum
  11. Ssl-Images-Amazon.com: Foto: lidé ve stereo brýlích
  12. The-Toast.net: Astronomy Picture of the Day Caption or Harlequin Novel?
  13. Blogspot.com: Foto: Kočička šeptá psovi :-)