Úvodní strana  >  Kalendář akcí  >  Astronomický tábor Jihlavské astronomické společnosti 2018

Astronomický tábor Jihlavské astronomické společnosti 2018

Astronomický tábor Jihlavské astronomické společnosti je letní dětský tábor zaměřený na astronomii a příbuzné vědní oblasti.

Místo konání akce: Černé lesy 430, Brtnice, Česko
Typ akce: Astronomický tábor
Termín konání akce: 21.07.2018 – 04.08.2018

Tábora se mohou účastnit všichni, kteří se chtějí nejen pobavit, ale také se něco dozvědět. Kromě běžného táborového života je součástí tábora také návštěva hvězdárny, pozorování noční oblohy pomocí velkých astronomických dalekohledů a netradiční seznámení s astronomií, fyzikou a ostatními přírodními vědami.

Véce o táboře na http://www.astronomickytabor.cz.

Štítky: Astronomický tábor, Jihlava

Snímek komety 38P/Stephan-Oterma

Rozměry obrázku jsou 20 x 20 obloukových minut, sever je nahoře, východ vlevo. Kometa o efemeridové jasnosti 9.2 magnitudy se nacházela v souhvězdí Blíženců. Po obloze se pohybovala rychlostí 1.39 obloukové vteřiny za minutu ve vzdálenosti 0.837 au od Země a 1.591 au od Slunce.