Úvodní strana  >  Kalendář akcí  >  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ pro rodiny s dětmi - Astronomie včera, dnes a zítra

DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ pro rodiny s dětmi - Astronomie včera, dnes a zítra

Místo konání akce: Hvězdárna Valašské Meziříčí, Vsetínská 78, Valašské Meziříčí, Česko
Termín konání akce: 10.11.2018 od 9:00 do 17:00

Pozorování Slunce před hvězdárnou Autor: Hvězdárna Valašské Meziříčí
Pozorování Slunce před hvězdárnou
Autor: Hvězdárna Valašské Meziříčí
Představa porovnání jak se dělala astronomie před 100-150 lety, co se používalo, co jsme o vesmíru věděli, jaké přístroje nám umožnily rozvoj poznání, jak to vypadalo na hvězdárně - historické fotky, případně výstava starých přístrojů či ukázka pozorování, jak vypadá moderní technika a jak vypadá budoucnost astronomie - družice, velké observatoře, malé robotické systémy, velká spolupráce, superpočítače...

Tato akce je součástí programu Týdne vědy a techniky Akademie věd ČR.

Více informací o akcích Hvězdárny Valašské Meziříčí u příležitosti Týdne vědy a techniky AV ČR najdete na stránkách https://www.astrovm.cz/cz/program/kalendar-akci/tyden-vedy-a-techniky-av-cr-2018.html.

Více informací o programu TVT naleznete na webových stránkách www.tydenvedy.cz.

Týden vědy a techniky AV ČR Autor: AV ČR