Úvodní strana  >  Kalendář akcí  >  Úplné zatmění Měsíce

Chomutov – pozorování úplného zatmění Měsíce

Místo konání akce: Chomutov, Česko
Typ akce: Pozorování
Termín konání akce: 21.01.2019 od 5:30 do 7:00

Astronomická společnost Chomutov zve veřejnost na společné pozorování úplného zatmění Měsíce.

Pro zájemce z řad veřejnosti Astronomická společnost Chomutov nabízí společné pozorování úplného zatmění Měsíce. V případě vhodného počasí budeme pozorovat v pondělí 21. ledna od 5:30 hod. „Na hvězdárně“ - louka vedle parkoviště, které je před kinem Oko v Chomutově (naproti kostelu Sv.Barbory). Doporučujeme teplé oblečení a vhodnou obuv. Pozorování ukončíme v 7:00 hod.
Těšíme se na setkání s Vámi

Jaroslav Landa DiS
Astronomická společnost Chomutov

Štítky: Zatmění Měsíce 19. 1. 2019

17. vesmírný týden 2019

Přehled událostí na obloze od 22. 4. do 28. 4. 2019. Měsíc bude v poslední čtvrti. Večer je vidět Mars, ráno Jupiter a Saturn. Přechod Ganymeda a jeho stínu nastává v úterý 23. dubna nad ránem. Skvrny na Slunci opět mizí. Na ISS dorazila zásobovací loď Cygnus. Další společnost testuje motorické přistání se znovupoužitelnou raketou. Test Crew Dragonu skončil havárií. Před 50 lety spadly meteority v Irsku i do obchodního centra a před 245 lety se narodil Francis Baily.

Zapadajúci Mars pod Povozníkom