Úvodní strana  >  Kalendář akcí  >  Velké setkání složek ČAS a studentů astronomie

Velké setkání složek ČAS a studentů astronomie

Česká astronomická společnost srdečně zve své členy na velké setkání, které proběhne 19. až 21. dubna 2024 na Hvězdárně a planetáriu v Hradci Králové.

Místo konání akce: Hvězdárna a planetárium Hradec Králové
Typ akce: Astronomické setkání
Termín konání akce: 19.04.2024 od 10:00 – 21.04.2024 do 12:30

Logo ČAS Autor: ČAS
Logo ČAS
Autor: ČAS
Pátek bude věnován prezentaci výsledků studentů astronomie českých vysokých škol. O víkendu na setkání proběhnou prezentace činností sekcí, poboček, skupin i kolektivních členů ČAS. Budou předány Cena Zdeňka Kvíze a Ceny Jindřicha Zemana. Připomeneme si 100 let od zasložení hned tří odborných sekcí ČAS: Meteorické, Sluneční a Pozorovatelů hvězd měnlivých.

Každý účastník je povinen vyplnit návratku (xls). Účast členů ČAS bude dotována. V návratce jsou uvedeny předběžné dotované ceny za ubytování a stravu. Nečlenům ČAS budou účtovány plné náklady. Úbytování je zajištěno v hotelovém domě Academic.

Program ke stažení (pdf)