Úvodní strana  >  Novinky  >  Odhalení uličky Kurta Gödela
Pavel Suchan Vytisknout novinku

Odhalení uličky Kurta Gödela

Přijďte si vzpomenout na významného brněnského rodáka, Hvězdárna a planetárium Brno pořádá křest uličky nesoucí jeho jméno! V úterý 27. srpna 2019 od 12:30. Sraz je v uličce kolmé na ulici Pekařskou, poblíž rodného domu Kurta Gödela, na rohu lékárny "Na Pekařské". Uličkou od zastávky tramvaje č. 5 nebo 6 chodíte směrem k parku Studánka. Brněnští zastupitelé dali název dosud bezejmenné uličce spojující Pekařskou ulici s ulicí Husovou. Ponese jméno světoznámého matematika a logika Kurta Gödela.

Štítky: Kurt Gödel

Trpasličí planeta (136472) Makemake

Animace pohybu trpasličí planety (136472) Makemake. Vyznačeny jsou polohy z 18.5.2020 a 1.6.2020. Rozměry obrázku jsou 20 x 20 obloukových minut, sever je nahoře, východ vlevo. 18.05.2020 od 21:39 UT 60x40s. 01.06.2020 od 21:31 UT 60x40s.