Úvodní strana  >  Fotogalerie  >  Astronomický snímek dne  >  01. duben 2014

Astronomický snímek dne (APOD) - 01. duben 2014

Robotka na kosmické stanici zase zapomněla klíče

Uznání: Expedition 38 Crew, International Space Station, NASA

Robotka AFJ013 zase zapomněla svůj kosmický klíč. Frustrovaná robotka se musela snížit ke klepání na okno kosmické stanice a už potřetí tento týden prosit lidi, aby ji pustili dovnitř. "Ano, udělala kus práce při seřizování tolerancí na novém vědeckém modulu, ale nechápu, proč si nedokáže vzpomenout vzít si klíče," řekl nevěřícný velitel stanice Koichi Wakata (Japonsko). "Nechali bychom i otevřeno, ale bojíme se, že přijdou nějací mimozemšťané a vybílí nám ledničku", lamentoval astronaut. Veselý apríl vám přejí lidičky z APODu. Ve skutečnosti astronaut Wakata na Mezinárodní kosmické stanici pózuje před oknem v modulu Cupola, zatímco venku je vidět úchopový konec efektoru připojený k rameni Canadarm2.

Štítky: Kosmická stanice, April fools day, Cupola