Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Dvě premiéry astronomických pořadů na TV Noe

Dvě premiéry astronomických pořadů na TV Noe

Vlastimil Neliba v pořadu Hlubinami vesmíru Autor: TV Noe
Vlastimil Neliba v pořadu Hlubinami vesmíru
Autor: TV Noe
Tou první bude v sobotu 2. listopadu ve 20 hod. premiéra Hlubin vesmíru s Ing. Vlastimilem Nelibou o astronomickém kroužku na Kladně a druhou živý přenos úplného zatmění Slunce 3. listopadu v neděli z Rovníkové Afriky od 14:30, kterou budou komentovat RNDr. Michal Sobotka, CSc., vedoucí Slunečního odd. AsÚ AV a Ing. Hana Druckmüllerová, matematička z VUT Brno.

TV Noe živě

Hlubinami vesmíru s Ing. Vlastimilem Nelibou
Blíže o pořadu a reprízách

Zatmění Slunce
Blíže o pořadu + reprízy

Upoutávka na pořad

Upoutávka TV Noe Hlubinami vesmíru Autor: TV Noe
Upoutávka TV Noe Hlubinami vesmíru
Autor: TV Noe

34. vesmírný týden 2019

Přehled událostí na obloze od 19. 8. do 25. 8. 2019. Měsíc bude v poslední čtvrti. Večer můžeme pozorovat nízko nad jihem Jupiter a Saturn. Konjunkce Marsu a Venuše proběhne na snímcích SOHO. Aktivita Slunce je velmi nízká. Očekáváme bezpilotní test Sojuzu. Sonda Chandrayyan-2 je na cestě k Měsíci. Problémy s padáky ExoMars 2020 pokračují. Známe čtyři kandidáty na odběr vzorků z Bennu. Parker Solar Probe se potřetí zanoří ke Slunci. Před 30 lety prolétl Voyager 2 kolem Neptunu a zmapoval tak poslední do té doby neprozkoumanou velkou planetu a její měsíce.