Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru s dr. Jiřím Březinou, gravitace a vulkanismus ve Sluneční soustavě

dr. Jiří Březina v pořadu Hlubinami vesmíru

S geologem a planetologem dr. Jiřím Březinou se budeme bavit o gravitaci a jejích vlivech ve Sluneční soustavě. Zaměříme se i na vulkanismus - není jen na Zemi. Povídání nás vtáhne do dějů, které jsou sice známy, ale víme o nich, jak probíhají? Dr. Jiří Březina žil dlouhá léta v exilu v Německu. Dnes žije v Praze a přes pokročilý věk je stále činorodým vědcem.

Víte, co jsou barycentra či kryovulkanismus? Pro badatele jsou i známé skutečnosti stále pozoruhodné a my se ponoříme do tajů procesů, které svou podstatou ovlivňují vše kolem nás.

Přijměte pozvání k nevšední besedě o planetologii.

V následujícím pokračování besedy dohlédneme např. k Plutu, ale budeme pokračovat v planetologických zajímavostech i u jiných těles

Premiéru sledujte v sobotu 2. února od 20 hod. na TV Noe http://www.tvnoe.cz/

Bližší info o pořadu + termíny repríz a po odvysílání i jeho záznam http://www.tvnoe.cz/porad/hlubinami-vesmiru-s-dr-jirim-brezinou-gravitace-vulkanismus-ve-slunecni-soustave

Dr. Jiří Březina s moderátorem Jindřichem Suchánkem v pořadu Hlubinami vesmíru Autor: TV Noe
Dr. Jiří Březina s moderátorem Jindřichem Suchánkem v pořadu Hlubinami vesmíru

Štítky: Jiří Březina, TV Noe, Hlubinami vesmíru

Denný tranzit ISS

Prelet ISS popred Mesiac.