Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru s Dr. Kateřinou Falk, laboratorní astrofyzika 1. díl

Hlubinami vesmíru s Dr. Kateřinou Falk, laboratorní astrofyzika 1. díl

Dr. Kateřina Falk, laboratorní astrofyzika

Host našeho pořadu k nám zavítal z Drážďan z prestižního Helmholz Zentrum Dresden Rossendorf. Je jím fyzik dr. Kateřina Falk. Během rozhovoru se dozvíme, jak se vyvíjela její studia, výzkum i vědecká dráha. Poodhalíme tajemství pojmu laboratorní astrofyzika a některých z témat, kterým se věnuje, například prostředí v okolí planety Jupiter.

Na začátku pořadu nám přiblíží její vědeckou dráha, studia i výzkum. Je pozoruhodné, co a kam se při studiu i výzkumech dostala…

Dr. Kateřina Falk ve své laboratoři Autor: TV Noe
Dr. Kateřina Falk ve své laboratoři
Co je to za obor laboratorní astrofyzika? Čemu se věnuje a proč? Dostaneme se k podstatě fyziky ve vesmíru a dotkneme se metod, jak ji využívat. Např. laboratorní metody napodobující fyziku Jupitera, zkoumání pomocí laseru, využívání principů, které platí u nás i v celém vesmíru.

Ponořme se do skutečností, které nás rozšiřují.

Premiéru odvysíláme v sobotu 2. září 2023 ve 21:05 na TV Noe.

Podobnosti o vysílání https://www.tvnoe.cz/porad/37710-hlubinami-vesmiru-s-dr-katerinou-falk-laboratorni-astrofyzika-1-dil