Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru s dr. Petrem Scheirichem, 1. díl

Hlubinami vesmíru s dr. Petrem Scheirichem, 1. díl

Petr Scheirich v pořadu Hlubinami vesmíru
Autor: TV Noe

Astronom Mgr. Petr Scheirich, Ph.D. je pracovníkem Astronomické ústavu AV ČR, oddělení meziplanetární hmoty, a tak je zřejmé, o čem bude v naší besedě řeč. Zaměříme se na malá tělesa Sluneční soustavy.

Astronom Mgr. Petr Scheirich, Ph.D. je pracovníkem Astronomické ústavu AV ČR, oddělení meziplanetární hmoty, a tak je zřejmé, o čem bude v naší besedě řeč. Zaměříme se na malá tělesa Sluneční soustavy.

Komety, planetky i trpasličí planety – jak a kde vznikají, jak žijí a kdy a proč zanikají?

Petr Scheirich v pořadu Hlubinami vesmíru
Komety jsou převážně na periferii sluneční soustavy – co to je za oblast a proč je právě domovem komet? Co astronomy na nich zajímá a jak jsou zkoumány?

Planetky jsou pro rovněž v centru pozornosti výzkumu. I na ně se vydávají často robotické sondy, aby přinesly nové poznatky či jasnější doklady o jejich existenci. Je jich nepřeberné množství a mnohdy přináší jejich průzkum nové a překvapující poznatky.

Vydejte se s námi do světů dalekými končinami  sluneční soustavy.

Premiéru sledujte v sobotu 7. března od 20:05 hod. na TV Noe http://www.tvnoe.cz/