Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru s dr. Vladimírem Kopeckým Jr., PhD., Astrobiologie 2. díl

Hlubinami vesmíru s dr. Vladimírem Kopeckým Jr., PhD., Astrobiologie 2. díl

RNDr. Vladimír Kopecký Jr.

V prvním díle roku 2021 budeme pokračovat v besedě s biofyzikem RNDr. Vladimírem Kopeckým Jr. o astrobiologii.

Nejprve se podíváme po krátkém zastavení v naší Sluneční soustavě k exoplanetám. Je tam naděje na objevení života? Jaké tam jsou podmínky? A poté se vrátíme zpět k nám, k Marsu. Jaké jsou naše pohnutky a jaké naděje k návštěvě této blízké planety? A jak naše civilizace nahlíží a proč ke vzdáleným světům?

RNDr. Vladimír Kopecký Jr. Autor: TV Noe
RNDr. Vladimír Kopecký Jr.
Ukážeme si také přehled toho, co člověk již vyslal do vesmíru za informace o naší civilizaci či o sobě samém. Jaké signály či artefakty? A co ukazuje Drakeova rovnice či Fermiho paradox?

Premiéru odvysíláme v sobotu 9. ledna ve 20:05 na TV Noe.

Podobnosti o vysílání nalezneme na https://www.tvnoe.cz/porad/30134-hlubinami-vesmiru-s-dr-vladimirem-kopeckym-jr-astrobiologie-2-dil. Poté bude možné pořad shlédnout ve videotéce TV Noe https://www.tvnoe.cz/