Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru s P. Pavlem Gádorem, SJ, PhD. (2. díl)

Hlubinami vesmíru s P. Pavlem Gádorem, SJ, PhD. (2. díl)

Pavel Gábor. Autor: TV Noe
Pavel Gábor.
V sobotu 4. února 2012 ve 21:05 bude na TV Noe premiéra dalšího dílu cyklu Hlubinami vesmíru. V něm budeme pokračovat s hostem pořadu P. Pavel Gáborem, SJ, PhD., astrofyzikem, katolickým knězem, členem jezuitského řádu a zároveň pracovníkem Vatikánské observatoře.

Pavel Gábor. Autor: TV Noe
Pavel Gábor.
Jaký je pohled duchovního a zároveň astrofyzika na možnost existence mimozemské civilizace? Co této otázce říkají teologové? Nahlédněte spolu s námi do věčných otázek existence. Je možné se zamýšlet např. nad tím, že v případě vyspělých mimozemských civilizací, jsou tyto nám podobné anebo mohou mít odlišný duchovní život?

Ke sledování Vás zve autor pořadu Jindřich Suchánek.

Živé vysílání TV Noe
Bližší info a časy repríz

kometa Wirtanen nad Zubštejnem

Mezi mraky se kometa objevila na 5 a 1/2 minuty, pořízeno 16 použitelných snímků, nakonec vybráno 8 snímků kde bylo nejméně mraků. Snímky registrovány na hvězdy a na krajinu. Na zvýraznění komety použity snímky Petra Horálka.