Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru s P. Pavlem Gádorem, SJ, PhD. (2. díl)

Hlubinami vesmíru s P. Pavlem Gádorem, SJ, PhD. (2. díl)

Pavel Gábor. Autor: TV Noe
Pavel Gábor.
V sobotu 4. února 2012 ve 21:05 bude na TV Noe premiéra dalšího dílu cyklu Hlubinami vesmíru. V něm budeme pokračovat s hostem pořadu P. Pavel Gáborem, SJ, PhD., astrofyzikem, katolickým knězem, členem jezuitského řádu a zároveň pracovníkem Vatikánské observatoře.

Pavel Gábor. Autor: TV Noe
Pavel Gábor.
Jaký je pohled duchovního a zároveň astrofyzika na možnost existence mimozemské civilizace? Co této otázce říkají teologové? Nahlédněte spolu s námi do věčných otázek existence. Je možné se zamýšlet např. nad tím, že v případě vyspělých mimozemských civilizací, jsou tyto nám podobné anebo mohou mít odlišný duchovní život?

Ke sledování Vás zve autor pořadu Jindřich Suchánek.

Živé vysílání TV Noe
Bližší info a časy repríz

34. vesmírný týden 2019

Přehled událostí na obloze od 19. 8. do 25. 8. 2019. Měsíc bude v poslední čtvrti. Večer můžeme pozorovat nízko nad jihem Jupiter a Saturn. Konjunkce Marsu a Venuše proběhne na snímcích SOHO. Aktivita Slunce je velmi nízká. Očekáváme bezpilotní test Sojuzu. Sonda Chandrayyan-2 je na cestě k Měsíci. Problémy s padáky ExoMars 2020 pokračují. Známe čtyři kandidáty na odběr vzorků z Bennu. Parker Solar Probe se potřetí zanoří ke Slunci. Před 30 lety prolétl Voyager 2 kolem Neptunu a zmapoval tak poslední do té doby neprozkoumanou velkou planetu a její měsíce.