Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru s prof. Petrem Heinzelem, 2. díl

Hlubinami vesmíru s prof. Petrem Heinzelem, 2. díl

RNDr. Petr Heinzel v pořadu Hlubinami vesmíru
Autor: TV Noe

Pokračování besedy o Slunci s prof. Petrem Heinzelem se bude dotýkat nejprve neutrin, které produkují sluneční aktivity. Jak a kde to vše začínalo? Hlavním tématem ale bude sluneční atmosféra. Fotosféra, chromosféra a sluneční koróna mají své projevy, známé i zatím neobjasněné. Které to jsou?

Prof. Petr Heinzel pohovoří také o české účasti na probíhajících i připravovaných projektech ESA na výzkumu slunce – Solar Orbiter a PROBA-3.

RNDr. Petr Heinzel vypráví o Slunci v pořadu Hlubinami vesmíru Autor: TV Noe
RNDr. Petr Heinzel vypráví o Slunci v pořadu Hlubinami vesmíru
Autor: TV Noe
Nechme se přitáhnout ke Slunci, naší životodárné hvězdě.

Bližší info o vysílání https://www.tvnoe.cz/porad/31000-hlubinami-vesmiru-s-prof-petrem-heinzelem-2-dil

Premiéru můžete sledovat v sobotu 3. dubna 2021 ve 16:10 na TV Noe a poté v jejím archivu.

RNDr. Petr Heinzel je v roce 2021 úřadujícím předsedou České astronomické společnosti.

Ukázka z natáčení pořadu Hlubinami vesmíru - RNDr. Petr Heinzel (vlevo) a moderátor pořadu Jindřich Suchánek. Na zelené pozadí se klíčují barevné fotografie. Autor: TV Noe

A výsledná scéna po vložení fotografie. Autor: TV Noe
A výsledná scéna po vložení fotografie.

Štítky: TV Noe, Hlubinami vesmíru, RNDr. Petr Heinzel