Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Kulatý stůl: Astronomie dnes, leden 2019

Kulatý stůl: Astronomie dnes, leden 2019

Kulatý stůl TV Noe 2019

Televize Noe uvede v lednu debatu s předními odborníky na téma současného vývoje v astronomii. Hosty pořadu budou dr. Jiří Grygar – astrofyzik, prof. Zdeněk Stuchlík – teoretický fyzik a prof. Petr Kulhánek – matematický fyzik. Premiéra již v pátek 4. ledna od 20:00 hod. Vážení čtenáři, neváhejte se zapojit svými dotazy!

Co je nyní aktuální?

Čemu se naši hosté věnují?

Kam je nasměrována nynější pozornost astronomů?

Pozvaní hosté jsou zárukou zajímavé a živé besedy, do které se můžete vy, diváci, zapojit svými dotazy. Jde totiž o živý přenos!

Dotazy můžete zaslat i s předstihem formou SMS nebo e-mailu:
SMS dotazy: 775 177 377, email: vysilani@tvnoe.cz

Pořad má premiéru 4. 1. 2019 od 20:00

Ke sledování zve moderátor Jindřich Suchánek

Štítky: Kulatý stůl, TV Noe, Beseda

4. vesmírný týden 2019

Přehled událostí na obloze od 21. 1. do 27. 1. 2019. Měsíc bude v úplňku a 21. 1. ráno proběhne úplné zatmění Měsíce. Večer je vidět Mars a Uran, ráno nastává konjunkce Venuše a Jupiteru. Stále ještě můžeme doporučit i kometu 46P/Wirtanen. Dočkali jsme se startu Delta IV Heavy s něčím, co zřejmě připomíná HST, jen bude koukat na Zemi. Před 25 lety odstartovala mise Clementine, tehdy po dlouhé době další průzkumník Měsíce.