Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru s dr. Tomášem Gráfem - Cesta světla (2. díl)

Hlubinami vesmíru s dr. Tomášem Gráfem - Cesta světla (2. díl)

Tomáš Gráf v pořadu Hlubinami vesmíru. Autor: TV Noe.
Tomáš Gráf v pořadu Hlubinami vesmíru.
Autor: TV Noe.
Pořad TV Noe Hlubinami vesmíru pokračuje druhým dílem cesty světla s dr. Tomášem Gráfem. Tentokrát se vydáme za hranice Sluneční soustavy. Premiéra pořadu je v sobotu 5. dubna ve 20:00.

Tomáš Gráf v pořadu Hlubinami vesmíru. Autor: TV Noe.
Tomáš Gráf v pořadu Hlubinami vesmíru.
Autor: TV Noe.
S RNDr. Tomášem Gráfem, Ph.D. vedoucím Hvězdárny a planetária Johanna Palisy v Ostravě, budeme pokračovat v úžasné pouti vesmírem "společně s fotony", ukazujíc vzdálenosti od Země ve světelných letech. Navštívíme Slunci nejbližší hvězdu i další známé hvězdy, mlhoviny, hvězdokupy, a poté opustíme naši Galaxii, abychom nejprve prolétli kolem jejích souputníků a dále skrze vzdálené galaxie a kupy galaxií až na samý okraj vesmíru.

Pokračujte společně s námi v oné úchvatné cestě napříč vesmírem.

Na setkání u obrazovek se těší Jindřich Suchánek.

Měsíc s letadlem

Fotografie Měsíce s právě prolétajícím letadlem.