Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru s dr. Vladimírem Wagnerem (1. díl)

Hlubinami vesmíru s dr. Vladimírem Wagnerem (1. díl)

Vladimír Wagner. Autor: TV Noe.
Vladimír Wagner.
Autor: TV Noe.
Další díl pořadu Hlubinami vesmíru, tentokráte s jaderným fyzikem dr. Vladimírem Wagnerem, uvede TV Noe v sobotu 13. července 2013 od 20 hodin.

Vladimír Wagner. Autor: TV Noe.
Vladimír Wagner.
Autor: TV Noe.
S naším hostem, jaderným fyzikem Vladimírem Wagnerem z Ústavu jaderné fyziky AV ČR, budeme rozprávět o souvislostech jaderné fyziky a astronomie. Nahlédnéme nejen k největšímu urychlovači částic v CERNu, ale dotkneme se i prvotního složení hmoty.

Co je hlavními cíly užasného přístroje LHC v CERNu? Z čeho je hmota složena? Co jsou kvarky a gluony? Proč vůbec srážíme částice?

Nejen s odpovědmi na tyto otázky se v našem pořadu setkáme, ale nahlédneme i o trochu blíže k prvním okamžikům po Velkém třesku. Pojďte společně s námi o krůček blíž... kamsi do končin, kde vše začíná...

Za celý štáb, který připravuje pořad pro Televizi Noe Jindřich Suchánek.

Živé vysílání TV Noe
Bližší info + reprízy

Štítky: Hlubinami vesmíru

Měsíc s letadlem

Fotografie Měsíce s právě prolétajícím letadlem.