Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru s Mgr. Jakubem Rozehnalem, 1. díl

Hlubinami vesmíru s Mgr. Jakubem Rozehnalem, 1. díl

Jakub Rozehnal v pořadu Hlubinami vesmíru
Autor: TV Noe

První host pořadu v roce 2020 bude vyprávět o planetáriu hl. města Prahy. Jak vznikalo a jaké má dnes poslání? Co vše planetárium nabízí a jsou pořady, obzvláště pro děti a mládež jen poučením anebo i zábavou? Jakub Rozehnal se z vedoucího Štefánikovy hvězdárny stal ředitelem Hvězdárny a planetária hl. města Prahy, nyní pod značkou Planetum. Je také prezidentem spolku pro astronomii a astrofyziku Aldebaran.

Nahlédneme prostřednictvím obrazovky i do pořadů, sice jen krátkými ukázkami, ale snad upoutají, i když projekci v planetáriu se nevyrovnají. Tam se můžeme nechat unést celoplošnou projekcí, protože obraz je promítán v 360° a doslova vtáhne návštěvníka doprostřed dění.

Jakub Rozehnal v pořadu Hlubinami vesmíru Autor: TV Noe
Jakub Rozehnal v pořadu Hlubinami vesmíru
Autor: TV Noe
V následujícím díle zůstane Mgr. Jakub Rozehnal našim hostem, abychom pokračovali v besedě o planetáriu.

Pojďme a ponořme se do vesmíru – virtuálně, ale s dávkou představivosti snad i za její hranice.

Premiéru sledujte v sobotu 4. lednu od 20:05 hod. na TV Noe http://www.tvnoe.cz/.

Bližší info o pořadu + termíny repríz a po odvysílání i jeho záznam http://www.tvnoe.cz/porad/26464-hlubinami-vesmiru-s-mgr-jakubem-rozehnalem-1-dil.

Jakub Rozehnal s moderátorem pořadu Hlubinami vesmíru JIndřichem Suchánkem Autor: TV Noe