Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru se Zdeňkem Bardonem, 2. díl – astrofotografie

Hlubinami vesmíru se Zdeňkem Bardonem, 2. díl – astrofotografie

Zdeněk Bardon hostem pořadu Hlubinami vesmíru

Vášnivý astrofotograf Zdeněk Bardon je hostem i v tomto druhém díle. Budeme společně besedovat o tom, jak a proč fotit oblohu a objekty vzbuzující zvědavost a inspiraci pro smysluplné hledání podstaty světa.

Na obrazovce se objeví mnohé objekty, které upoutaly našeho hosta. Jak nádherné jsou galaxie M 31, kulová hvězdokupa v Herkulu M 13, Plejády v Býku, mlhoviny Laguna a Trifid ve Střelci či centrum naší Galaxie, ale i zatmění Měsíce, nás doslova vtáhnou do krás hvězdného nebe.

Otevřeme se pro tuto inspirující krásu s poutavým komentářem našeho hosta! Snad se nám tím horké léto stane příjemnějším. V noci při sledování oblohy je v horkých letních dnech nádherné spočinutí – hvězdy, meteory, částečné zatmění Měsíce…