Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Kulatý stůl s Jiřím Grygarem, Petrem Kulhánkem a Zdeňkem Stuchlíkem

Kulatý stůl s Jiřím Grygarem, Petrem Kulhánkem a Zdeňkem Stuchlíkem

Jak bude vypadat na pozemské obloze srážka s galaxií M31?
Na pátek 29. června 2012 připravuje TV Noe na 20:00 živé vysílání Kulatého stolu o aktuálním dění v astronomii. Na dotazy diváků budou připraveni odpovídat tři hosté - astrofyzik RNDr. Jiří Grygar, CSc. z Fyzikálního ústavu Akademie věd ČR, děkan Filozoficko přírodovědecké fakulty Slezské univerzity Prof. RNDr. Zdeněk Stuchlík, CSc. a teoretický fyzik Prof. RNDr. Petr Kulhánek, CSc. z ČVUT.

Astronomický výzkum, obdobně jako i v jiných vědách, přináší doslova denně významné objevy a nové a nové projekty. Není proto divu, že se již počtvrté setkáme u Kulatého stolu, kde se astronomické novinky a žhavé dění ve výzkumu, stanou hlavním tématem. Páni astronomové společně s moderátorem pořadu Jindřichem Suchánkem budou diskutovat o nejnovějších poznatcích u těles Sluneční soustavy i o tzv. hlubokého vesmíru.

Co nám přináší strhující výzkum v astronomických vědách? Jaké nové poznatky máme o Merkuru či Saturnu? Co přináší úžasné, nedávno spuštěné observatoře v Argentině či Cernu za novinky? Jaký je dle nejnovějších teorií vesmír? Kam bádání směřuje a jaké nové programy se připravují? Už víme něco bližšího o skryté hmotě a skryté energii? Na tyto a mnohé další otázky budou připraveni naši hosté odpovídat v živém vysílání. Můžete tedy telefonovat, posílat SMS dotazy či psát otázky e-mailem.

Pokud tedy najdete chvíli času, pak se společně s námi vydejte na cestu do nekonečných hlubin vesmíru.

Našich hostů se během celého večera můžete zeptat na cokoliv v souvislosti s tématem. Můžete k tomu využít naši e-mailovou adresu vysilani@tvnoe.cz, zaslat SMS na číslo (+420) 775 177 377, a pokud se chcete během celého pořadu zeptat našich hostů přímo, je k dispozici linka s telefonním číslem (+420) 595 177 377.

Následné reprízy naleznete ZDE.

Měsíc a Saturn v konjunkci