Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  GEOCESTA – po geologických lokalitách příhraničních oblastí ČR a SR

GEOCESTA – po geologických lokalitách příhraničních oblastí ČR a SR

ilustrace geocesta Autor: Hvězdárna Valašské Meziříčí
ilustrace geocesta
Autor: Hvězdárna Valašské Meziříčí
Vážení pedagogové, kolegové, studenti, jménem obou spolupořadatelů si Vás dovolujeme srdečně pozvat na netradiční studijní cestu, kterou pořádají Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. a Krajská hvezdáreň v Žiline ve dnech 21. až 23. srpna 2014 v rámci projektu přeshraniční spolupráce Brána do vesmíru. Studijní cesta je určena zejména pedagogům, pracovníkům vzdělávacích institucí, studentům, ale také zájemcům o vzdělávání v oblasti regionální geologie, geografie a poznávání příhraničních oblastí Slovenska a České republiky.

Studijní cesta zaměřená na geologické lokality příhraničních oblasti Slovenska a České republiky představí účastníkům vybraná místa dokumentující geologickou historii a vývoj nejen společných hraničních hor – Karpat. Hlavním cílem je poskytnout přehled o aktuální dostupnosti geologických lokalit pro další vzdělávání, seznámit s aktuálními znalostmi o jednotlivých místech i vzájemnými souvislostmi. Průvodcem geocestou bude zkušený regionální geolog, který bude schopen poskytnout velmi fundovaný, ale srozumitelný, výklad. Kromě toho bude i řada příležitostí na neformální diskuse.

Logo projektu Brána do vesmíru Autor: Hvězdárna Valašské Meziříčí
Logo projektu Brána do vesmíru
Autor: Hvězdárna Valašské Meziříčí
Geocesta začíná ve čtvrtek 21. srpna 2014 brzy ráno odjezdem slovenských účastníků s možností přistoupení na trase mezi Kysuckým Novým Mestom a Valašským Meziříčím. Po příjezdu do Valašského Meziříčí přistoupí účastníci z České republiky a společně zahájíme třídenní putování po geologických zajímavostech našich regionů. Další informace k programu a organizaci najdete dále v programu a přiložených informacích.

Co můžeme účastníkům nabídnout?

Akce je určena především pedagogickým pracovníkům, pracovníkům vzdělávacích institucí, studentům, ale i dalším zájemcům o danou problematiku. Díky spolufinancování Evropskou unií v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013 můžeme v rámci projektu Brána do vesmíru podpořit zájemce o účast formou zajištění a úhrady ubytování, stravy po dobu konání akce a nákladů na dopravu autobusem po celou dobu studijní cesty. Strava bude zajištěna centrálně formou jednotného menu dle nabídky míst stravování.

Tato nabídka je limitována celkovým počtem 45 osob, které můžeme v rámci rozpočtu projektu podpořit. Přihlášky budou evidovány dle data přijetí až do naplnění uvedené kapacity.

Termín podání přihlášek byl prodloužen. Stále máme několik volných míst.

Podrobnější informace naleznete na stránkách projektu.

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., Vsetínská 78, 757 01 Valašské Meziříčí