Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Hledáte práci v Brně? A co zkusit věhlasné brněnské planetárium?

Hledáte práci v Brně? A co zkusit věhlasné brněnské planetárium?

Hvězdárna a planetárium Brno
Autor: Hvězdárna a planetárium Brno

Hvězdárna a planetárium Brno hledá moderátora audiovizuálních představení v digitálním planetáriu. Práce na plný úvazek nabízí vskutku velký potenciál seberealizace a zároveň možnost pracovat na jednom z nejprestižnějších zábavně-poučných vzdělávacích center v Česku. Své životopisy zasílejte na centrálu brněnského planetária přes email až do konce letošního roku.

Co bude předmětem vaší práce?

Projektor nového digitária v Brně Autor: Hvězdárna a planetárium Brno
Projektor nového digitária v Brně
Autor: Hvězdárna a planetárium Brno
Moderování a odbavování audiovizuálních pořadů pod umělou oblohou digitária, resp. průvodce expozicí sálu exploratoria. Naše představení se skládají z filmů a živých vstupů moderátora. K dispozici je osnova s obsahem vašeho výkladu. Předpokládáme znalost hvězdné oblohy – nejnápadnějších hvězd a souhvězdí, stejně jako základní orientaci v astronomii a příbuzných vědních oborech (zejména Sluneční soustava). Výstupy moderátora se opakují několikrát denně, vč. víkendů a svátků (samozřejmě se s vámi střídají i další moderátoři). Samozřejmostí je asistence návštěvníkům při usazování a odchodu ze sálu, interakce s úklidovou firmou apod.

Co po vás požadujeme?

• ukončené vysokoškolské vzdělání na úrovni alespoň bakalářského studia se zaměřením na přírodovědný obor příbuzný s astronomií;
  • základní přehled v astronomických tématech, orientace na hvězdné obloze;
  • komunikační a tvůrčí schopnosti;
  • dobrou znalost českého jazyka, anglického jazyka (na střední úrovni);
  • práce s PC;
  • jakékoli předchozí tvůrčí aktivity výhodou.

Co nabízíme?

• plný pracovní úvazek (nástup možný ihned, s tříměsíční zkušební dobou);
  • stabilní zaměstnání ve veřejném sektoru;
  • kreativní práci v příjemném prostředí a dynamicky se rozvíjejícím kolektivu;
  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené;
  • finanční ohodnocení v rozpětí 14 až 22 tisíc Kč s ohledem na praxi, s možností následného osobního ohodnocení;
  • výrazné autorské odměny, možnost dalšího vzdělávání i odborného růstu.

K žádosti o zaměstnání adresovanou výhradně na e-mailovou adresu e-mail@hvezdarna.cz přiložte strukturovaný životopis, motivační dopis (max. 1 normostrana) a event. ukázky z vaší tvorby. Vybrané uchazeče pozveme k osobnímu pohovoru. Tato výzva je platná do 31. prosince 2016.

[1] Hvězdárna a planetárium Brno

Štítky: Inzerát, Hvězdárna Brno

4. vesmírný týden 2023

Přehled událostí na obloze a v kosmonautice od 23. 1. do 29. 1. 2023. Měsíc bude v první čtvrti. Venuše se již potkala se Saturnem a je nejjasnějším objektem soumrakové oblohy spolu s Jupiterem. Nejvýše na obloze najdeme Mars. Kometa C/2022 E3 (ZTF) se blíží k Zemi a stává se objektem viditelným i pro neozbrojené oko. Slunce je stále aktivní a na povrchu je hodně pěkných skvrn. V týdnu očekáváme start Falconu 9, rakety Electron a HII-A. Slavíme několik výročí československých astronomů Františka Hřebíka, Antonína Mrkose a Juraje Zverka.

Rozeta NGC 2244