Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru s doc. Güntherem Kletetschkou, geofyzika těles Sluneční soustavy a Webb

Doc. Günther Kletetschka v pořadu Hlubinami vesmíru

V tomto díle se vědec Univerzity Karlovy podrobněji pozastaví nad souvislostí vody a vesmíru okolo nás. Jak se procesy, např. při srážkách komet, projevují na Zemi, a co nám při tom odkrývá kinetická energie? Podíváme se dnes i na tunguzskou katastrofu.

Nahlédneme i k Venuši, Marsu či Europy u Jupitera.

Doc. Günther Kletetschka se v NASA podílel na vývoji Webbova dalekohledu – je fascinující, co dokázal vyřešit. Nahlédnout do kuchyně stojí za to…

Doc. Günther Kletetschka diskutuje o JWST s Jindřichem Suchánkem v pořadu Hlubinami vesmíru Autor: TV Noe

Premiéru odvysíláme v sobotu 4. února 2023 ve 20:20 na TV Noe.

Podobnosti o vysílání nalezneme https://www.tvnoe.cz/porad/36481-hlubinami-vesmiru-s-doc-g-ntherem-kletetschkou-geofyzika-teles-slunecni-soustavy-a-webb