Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru s dr. Martinem Jelínkem, gama astronomie

Hlubinami vesmíru s dr. Martinem Jelínkem, gama astronomie

Mgr. Martin Jelínek, Ph.D.

Gama záření patří ve vesmíru k těm nejexotičtějším jevům, které známe. Mgr. Martin Jelínek, Ph.D. se v Astronomickém ústavu AV ČR zabývá právě tímto oborem. Co je gama záření, a jak se projevuje? Jsme schopni z těchto vysokoenergetických projevů vydedukovat jaké objekty či úkazy jej produkují?

S naším hostem nahlédneme do oboru, který nás pozvedá do světa nebývalých skutečností. Kam ve výzkumu spějeme? Co můžeme očekávat? Víme to?

Premiéru odvysíláme v sobotu 4. května 2024 ve 21:00 na TV Noe.

Podobnosti o vysílání https://www.tvnoe.cz/porad/40052-hlubinami-vesmiru-s-dr-martinem-jelinkem-gama-astronomie

Po odvysílání premiéry bude pořad ve videotéce TV Noe https://www.tvnoe.cz/.

Mgr. Martin Jelínek, Ph.D. hovoří o vysokoenergetických zdrojích gama záření v pořadu Hlubinami vesmíru Autor: TV Noe