Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Historická sekce ČAS po volbách

Historická sekce ČAS po volbách

K 28. únoru 2005 byl zvolen nový výbor Historické sekce ČAS, a to ve složení: předseda - Petr Bartoš / místopředseda - Štěpán Kovář / hospodář - Vlastislav Feik

Původní výbor Historické sekce ČAS vyhlásil, v níže uvedeném složení, po konzultaci (pro neúplnost databáze členů sekce, zapříčiněné vyšší mocí) s Výkonným výborem ČAS, opožděné volby do výboru Historické sekce ČAS.

Původní výbor Historické sekce ČAS: předseda - Petr Bartoš / místopředseda - Štěpán Kovář / hospodář - Vlastislav Feik

Příprava kandidátky byla provedena korespondenční formou v termínu 26.-30. ledna 2005. Pro kandidaturu do výboru HISEC se kladně vyjádřil: Petr Bartoš, Štěpán Kovář, Vlastislav Feik, František Jáchym

Volby se uskutečnily ve dnech 9.-25. února 2005, a to korespondenční elektronickou formou. Volební lístky byly rozeslány e-mailem 14ti členům sekce.

Do 25.2.2005 odevzdalo své hlasy 8 členů sekce, které po sečtení daly následující výsledky:
Petr Bartoš - 8 hlasů
Štěpán Kovář - 8 hlasů
Vlastislav Feik - 8 hlasů
František Jáchym - dodatečně odstoupil z kandidatury

K 28. únoru 2005 byl zvolen nový výbor Historické sekce ČAS, a to ve složení: Petr Bartoš, Štěpán Kovář, Vlastislav Feik
Výbor ze svého středu zvolil jednotlivé své členy do funkcí:
předseda - Petr Bartoš
místopředseda - Štěpán Kovář
hospodář - Vlastislav Feik

Jako předseda výboru HISEC tímto potvrzuji výsledek voleb.
V Praze, dne 9.3.2005

e-mail: hisec@astro.cz
URL: http://hisec.astro.cz

25. vesmírný týden 2022

Přehled událostí na obloze a v kosmonautice od 20. 6. do 26. 6. 2022. Nastává letní slunovrat, začíná astronomické léto. Měsíc bude v poslední čtvrti. Ráno můžeme vidět všechny okem viditelné planety v pořadí, jak jdou od Slunce. Mezinárodní vesmírná stanice vykonává své přelety přes Slunce i Měsíc. Kometa C/2017 K2 (PanSTARRS) prochází kolem hvězdokupy IC 4665. Uskutečnily se tři starty Falconu 9 ve dvou dnech. Očekáváme také start rakety Ariane 5 a možná i Electronu s technologickou družicí na dráhu kolem Měsíce. Před 100 lety se narodil britský astronom zabývající se Měsícem Ewen Whitaker a 95 let uplynulo od narození známého amatérského objevitele komet Williama Bradfielda.

C/2017 K2 PnaStarrs

Kométa je na snímku vľavo dole, vpravo hore je hviezda Cebalrai z Hadonosa.