Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Nechcete pracovat na brněnské hvězdárně?

Nechcete pracovat na brněnské hvězdárně?

Vzhled budovy Hvězdárny a planetária Brno po rekonstrukci. Zdroj: www.hvezdarna.cz.
Hvězdárna a planetárium Brno hledá odbornou pracovnici/odborného pracovníka.

Náplň práce:

• moderování audiovizuálních představení pod umělou oblohou velkého planetária
  • podíl na přípravě nových vzdělávacích pořadů pro školy i představení pro veřejnost
  • moderování experimentální show

Požadujeme:

• ukončené vysokoškolské vzdělání na úrovni alespoň bakalářského studia se zaměřením na přírodovědný obor příbuzný s astronomií, event. pedagogického směru se zaměřením na matematiku, fyziku či podobné
  • základní přehled v astronomických tématech, orientace na hvězdné obloze
  • komunikační a tvůrčí schopnosti, dobrý písemný a ústní projev v českém jazyce
  • základní znalost anglického jazyka

Nabízíme:

• plný pracovní úvazek
  • stabilní zaměstnání ve veřejném sektoru
  • kreativní práci v příjemném prostředí a dynamicky se rozvíjejícím kolektivu
  • volnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené
  • finanční ohodnocení na úrovni příspěvkové organizace (dle přílohy č. 1 nařízení vlády 564/2006 Sb. ve znění pozdějších předpisů a platných tarifních tabulek, s ohledem na odpracovanou praxi platová třída v rozpětí 13.600 Kč - 20.500 Kč)
  • autorské odměny
  • možnost dalšího vzdělávání i odborného růstu

K žádosti o zaměstnání adresovanou výhradně na e-mailovou adresu e-mail@hvezdarna.cz, prosím, přiložte strukturovaný životopis, motivační dopis (max. 1 normostrana) a event. ukázky z vaší tvorby. Vybrané uchazeče pozveme k osobnímu pohovoru. Bližší informace získáte na e-mailové adrese e-mail@hvezdarna.cz, informace o organizaci na www.hvezdarna.cz. Nabídka platí do 31. 11. 2011.

29. vesmírný týden 2019

Přehled událostí na obloze od 15. 7. do 21. 7. 2019. Měsíc bude v úplňku a nastane jeho částečné zatmění. Během noci je vidět Jupiter a Saturn, k nimž se přidává i Neptun a nad ránem Uran. Aktivita Slunce je velmi nízká. Indie letí k Měsíci, koncem týdne čekáme dva starty k ISS. Hayabusa 2 provedla druhý odběr vzorků z planetky Ryugu. Raketa Proton-M vynesla dalekohled Spektr-RG, raketa Vega selhala. Před 50 lety přistáli lidé na Měsíci a před 25 lety dopadaly první kusy komety na Jupiter.

Titul Česká astrofotografie měsíce za červen 2019 obdržel snímek „Nočné svietiace oblaky“, jehož autorem je Jakub Zahuranec   Noční svítící oblaka, nebo „nočné svietiace oblaky“, v rodné řeči autora snímku Jakuba Zahurance ze Slovenska, jsou krásným úkazem. Chtělo by se říci