Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Po každé noci přijde den!

Po každé noci přijde den!

Noc a den při pohledu z Hvězdárny Brno

Hvězdárna a planetárium Brno otevírá v pátek 15. května v 18.00. Vždy pro 50 návštěvníků za symbolických 50 korun. A bude to jízda!

Tak a je to tady! Vychýlený svět se vrací zpět do rovnováhy, byť do jiné než před pár týdny. S vesmírnou radostí Hvězdárna a planetárium Brno oznamuje, že svůj stroj na vizuální zázraky probudí v pátek 15. května v 18.00 s představením Zrození planety Země 2D. V dalších dnech a týdnech se k němu přidá pohádkové dobrodružství pro nejmenší: Se zvířátky o vesmíru 2D.

Prosím, neváhejte a přijďte brněnskou hvězdárnu podpořit svojí návštěvou. Samozřejmě dodržujte nezbytná pravidla (rozestupy, roušky, e-vstupenky), ale jinak to bude úžasná podívaná jako vždy! Do konce června je přitom jednotné, symbolické vstupné 50 Kč.

Program a vstupenky získáte na stránkách www.hvezdarna.cz

Se Zrozením planety Země 2D se vydáte po stopách stvoření – nahlédnete do kuchyně, ve které se uvařilo nejen Slunce, ale celá Sluneční soustava. Představení, které uvádíme v obnovené premiéře z doby krátce předkaranténní, využívá pokročilé vizualizace založené na astronomických pozorováních a nejnovějších poznatcích fyziků, geologů a biologů. Na dosud nejlepší animaci na světě tak například uvidíte, jak vznikl průvodce naší planety – stříbřitý Měsíc.

Hvězdárna a planetárium Brno po celá desetiletí vypráví příběhy o tom, jak chytří lidé jsou. Podoba tohoto světa je přece výsledkem úsilí bezpočtu vědců a techniků, kteří ovlivňují náš každodenní život, naděje i sny, zajišťují dlouhodobou prosperitu a blahobyt. Žádná kouzla nebo čáry, pověry či zásahy shůry, jen důvtip a oddanost své profesi. Proto také chystá celou řadu dalších, populárně vědeckých projektů. O chytrých prázdninách, o představení o nejkrásnějším městě – BRNO 360, o filmu o nejrezavější planetě – MARS 3D, o souboji největší a nejpodivuhodnější planety – Titáni Sluneční soustavy 3D, a také o nejúžasnější době – Satelix 2D ale více někdy příště.

Minulost změnit nemůžeme, ve svých rukou máme pouze budoucnost. Proto prosím najděte zase svoji cestu ke hvězdám a přijďte otevřít další kapitolu v nejkrásnější knize, která se nazývá vesmír. Začít můžete na www.hvezdarna.cz

Po každé noci přece přijde den.