Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Práce hvězdných snů?

Práce hvězdných snů?

Hvězdárna a planetárium Brno hledá moderátora audiovizuálních představení v digitáriu.

Co bude předmětem vaší práce? Především moderování a odbavování audiovizuálních pořadů pod umělou oblohou digitálního planetária. Naše představení se skládají z „filmů“ a živých vstupů moderátora, k dispozici je volná osnova s obsahem vašeho výkladu. Budete tedy sami ovládat digitální planetárium, vystupovat před návštěvníky všech věkových kategorií a interagovat s nimi.

Předpokládáme znalost hvězdné oblohy – nejnápadnějších hvězd a souhvězdí, stejně jako základní orientaci v astronomii (především pak v tématu Sluneční soustavy) a příbuzných vědních oborech. Výstupy moderátora se opakují několikrát denně, a to buď v dopoledních anebo odpoledních až večerních hodinách. Občas vás nemine služba během víkendů a svátků, nicméně dochází k pravidelnému střídání s dalšími moderátory. Součástí pracovní náplně je asistence návštěvníkům při usazování a odchodu ze sálu, koordinace úklidové firmy, realizace komerčních akcí apod.

Jelikož jsme otevřeni jakýmkoli nápadům, zcela jistě se můžete nad rámec svých povinností na Hvězdárně a planetáriu Brno realizovat i dalšími způsoby.

Co po vás požadujeme?

• Ukončené vysokoškolské vzdělání na úrovni alespoň bakalářské zkoušky se zaměřením na přírodovědný obor z neživé přírody;
  • základní přehled v astronomických tématech, schopnost orientovat se na hvězdné obloze, uvítáme zkušenosti s praktickým pozorováním nebeských objektů dalekohledem;
  • komunikační a tvůrčí schopnosti;
  • dobrou znalost českého jazyka (anglický nebo německý jazyk výhodou);
  • zanlost práce s PC;
  • jakékoli předchozí tvůrčí aktivity výhodou.

Co nabízíme?

• Plný pracovní úvazek (nástup možný ihned, s tříměsíční zkušební dobou);
  • stabilní zaměstnání ve veřejném sektoru;
  • kreativní práci v příjemném prostředí a dynamicky se rozvíjejícím kolektivu;
  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené;
  • autorské odměny, možnost dalšího vzdělávání i odborného růstu.

Pokud máte zájem pracovat v jednom z nejmodernějších planetárií v Evropě, prosím, zašlete na e-mailovou adresu e-mail@hvezdarna.cz

• motivační dopis (max. 1 normostrana);
  • strukturovaný životopis.

Vybrané uchazeče pozveme k osobnímu pohovoru. Tato výzva je platná do 31. srpna 2021.