Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Tábor ÚLeT – úžasné letní dobrodružství

Tábor ÚLeT – úžasné letní dobrodružství

Pokusy s kapalným dusíkem
Autor: ÚDiF

Úžasné divadlo fyziky (ÚDIF) z Brna pořádá i letos tábor mimo jiné pro středoškoláky a má na něm ještě volná místa. Pokud rádi objevujete svět kolem sebe, rádi vytváříte nové věci, chcete poznat nové přátele i se sami o sobě něco dozvědět nebo jen zažít nezapomenutelné dobrodružství, pak je tu pozvánka na letní tábor ÚLeT+.

Přátelé fyziky a letního dobrodružství!

Je vám více než 14 let? Rádi poznáváte svět? Neradi se nudíte? Pak jste ti praví!

Vydejte se námi za poznáním, zkušeností a zábavou na akci plnou fyziky a zážitku. Pojeďte s námi na ÚLeT+!

ÚLeT+ je týdenní tábor, na kterém vás naučíme pájet i masírovat. Budete mít týden, při kterém se nestihnete ani na minutku nudit. Tábor je vhodný jak pro fyzikální nadšence a matfyzáky, tak pro fyzikální čtyřkaře - hlavní je chuť poznávat!

ÚLeT - Úžasný letní tábor - banner 2018

Kdy: 26. 7. – 2. 8.

Kde: nedaleko Fulneku

Cena: 2750 Kč

Tábor je vedený členy ÚDiFu, Divadla fyziky ÚDiF, kteří jsou vystudovaní fyzici a  dnes jezdí s experimenty jako kočovné science centrum, aby ukázali krásu fyziky všem bez výjimky. Vedle ÚDiFáků vedou tábor také Instruktoři Brno s letitými zkušenostmi zážitkových akcí - jestli ti něco říká šifrovačka Tmou neb zážitkovka Moravské hvozdy, tak to jsou oni. Takže o zábavu je na táboře postaráno!

Letos nás čeká výlet s cestovkou CK Schrödinger a podíváme se tak na největší objevy v různých světadílech, na tamější zvyklosti a možná ochutnáme i něco z místní kuchyně :) Poodhalím například téma analogové fotografie, pájení a programování, výrobu střelného prachu ... Ze zážitkového programu si vyzkoušíte, jaké to je žít v totalitním režimu, vyzkoušíte si velkou vzájemnou kooperační hru, ale hlavně si budete užívat pohodového léta plného her, nových přátel a nevšedních zážitků.

Více zde: http://taborulet.cz/