Úvodní strana  >  Články  >  Kosmonautika  >  Seminář se zástupci International space university

Seminář se zástupci International space university

ISU, ČKA a ČVUT FEL-DCE si Vás dovolují pozvat na setkání se zástupci International Space University, mezinárodní soukromé univerzity nabízející vzdělávací programy pro budoucí vedoucí pracovníky v oblasti kosmických technologií a výzkumu.

Seminář je určen především pro studenty s ukončeným bakalářským studiem nebo v posledním ročníku bakalářského studia a uskuteční se ve čtvrtek 29. 3. 2007 od 14:00 hodin v posluchárně K14 Katedry řídicí techniky FEL ČVUT, Karlovo náměstí 13, Praha, budova "E".

Základní informace o ISU, Zkušenosti, postřehy a komentáře prvního českého studenta Matěje Kutila

27. vesmírný týden 2022

Přehled událostí na obloze a v kosmonautice od 4. 7. do 10. 7. 2022. Měsíc bude v první čtvrti. Planety jsou vidět na ranní obloze. Kometa C/2017 K2 (PanSTARRS) se pohybuje souhvězdím Hadonoše. Aktivita Slunce je nízká. SLS je zpět ve VAB po úspěšném testu. Starship 24 a Super Heavy B7 poprvé se všemi motory. Před čtvrtstoletím se podařilo první úspěšné přistání na Marsu od mise Viking ze sedmdesátých let 20. století.