Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Seminář: Zapojení do projektů ESA

Seminář: Zapojení do projektů ESA

Česká kosmická kancelář Autor: Česká kosmická kancelář
Česká kosmická kancelář
Autor: Česká kosmická kancelář
Česká kosmická kancelář (CSO) Vás zve na seminář „Zapojení do projektů ESA“. Účastníci se dozvědí základní informace o Evropské kosmické agentuře (ESA) a jejím fungování, povinných a volitelných programech, do kterých se Česká republika zavázala přispívat na Radě ESA na ministerské úrovni 20. a 21. listopadu 2012, a způsobech a možnostech zapojení do jejích projektů. Seminář je svým obsahem zaměřen zejména na nováčky, kteří zatím nemají mnoho zkušeností. Na závěr semináře bude dán dostatečný prostor pro otázky a poté budou následovat B2B konzultace se zástupci CSO, při kterých mohou být probrány specifické problémy a otázky jednotlivých účastníků.

Datum Čtvrtek 13. prosince 2012
Čas 09:00 – 13:00/16:00 (od 13:00 do 16:00 budou probíhat B2B konzultace)
Místo Akademie věd České republiky
Místnost 205 ve druhém patře
Národní 3, Praha 1

Program

09:00 Přivítání účastníků a představení CSO
09:15 Česká republika v ESA
09:45 Programy ESA
10:45 Přestávka
11:15 Zapojení do projektů ESA
12:15 Otázky a B2B konzultace s pracovníky CSO

Registrace
Účast na semináři je bezplatná. Zájemci se mohou přihlásit vyplněním následujícího registračního formuláře až do 12. prosince 2012.

Pokud budete mít jakékoli dotazy, neváhejte kontaktovat Michala Kuneše, organizátora této akce, na emailu kunes@czechspace.cz.

Štítky: Česká kosmická kancelář, ESA

4. vesmírný týden 2023

Přehled událostí na obloze a v kosmonautice od 23. 1. do 29. 1. 2023. Měsíc bude v první čtvrti. Venuše se již potkala se Saturnem a je nejjasnějším objektem soumrakové oblohy spolu s Jupiterem. Nejvýše na obloze najdeme Mars. Kometa C/2022 E3 (ZTF) se blíží k Zemi a stává se objektem viditelným i pro neozbrojené oko. Slunce je stále aktivní a na povrchu je hodně pěkných skvrn. V týdnu očekáváme start Falconu 9, rakety Electron a HII-A. Slavíme několik výročí československých astronomů Františka Hřebíka, Antonína Mrkose a Juraje Zverka.

Rozeta NGC 2244