Úvodní strana  >  Články  >  Světelné znečištění  >  ČRo 1 o světelném znečištění, s J. Seitlovou a P. Suchanem

ČRo 1 o světelném znečištění, s J. Seitlovou a P. Suchanem

V neděli 26.1.2002 v 17:15 byl na ČRo 1 - Radiožurnálu rozhovor se senátorkou RNDr. Jitkou Seitlovou a Pavlem Suchanemo světelném znečištění. Díky vstřícnosti redaktory Pavly Kvapilové si zde můžete celý rozhovor poslechnout.Pro jednodušší stažení je rozhovor rozdělen na tři části. Příjemný poslech.

K veci 01 (1.2M)
K veci 02 (1.1M)
K veci 03 (1.3M)

Přehled událostí na obloze a v kosmonautice od 19. 4. do 25. 4. 2021. Měsíc na večerní obloze bude dorůstat od čtvrti k úplňku. Mars je večer nad západním obzorem. Do středy jsou nad ránem jsou dobré podmínky pro pozorování komety C/2020 R4 (ATLAS). Ráno nad jihovýchodem jsou nízko nad obzorem Saturn a Jupiter. Na Zemi se vrátila tříčlenná posádka v lodi Sojuz MS-17. K ISS má odstartovat čtyřčlenná posádka v lodi Crew Dragon. Vrtulníček Ingenuity úspěšně otestoval nový palubní software a na pondělí je v plánu pokus o vzlet. Před 50 lety vynesla raketa Proton-K první orbitální stanici Saljut.