Úvodní strana  >  Společnost  >  Dokumenty  >  Sjezd

Sjezd

Sjezd ČAS je nejvyšším orgánem ČAS. Účastníky jsou delegáti, zvolení pobočkami nebo sekcemi podle klíče stanoveného výkonným výborem. Účastníky mohou být i zástupci kolektivních členů.

20. sjezd - 31. března - 1. dubna 2017

19. sjezd - 23.- 24. března 2013

18. sjezd - 27. - 28. března 2010

17. sjezd - 14. - 15. dubna 2007

• Zápis z 17. sjezdu

16. sjezd - 4. dubna 2004

15. sjezd - 1. dubna 2001

Štítky: ČAS, Sjezd

3. vesmírný týden 2020

Přehled událostí na obloze a v kosmonautice od 13. 1. do 19. 1. 2020. Měsíc bude v poslední čtvrti. Večer září jasná planeta Venuše, vidět lze i Neptun a Uran. Ráno je vidět Mars. Merkur a Saturn jsou úhlově blízko Slunci. Kometu C/2017 T2 můžeme opět pozorovat na večerní obloze. Na úspěchy raket Falcon 9 a CZ-3B by v tomto týdnu určitě chtělo navázat několik dalších. Uběhlo 15 let od přistání pouzdra Huygens na Titanu.

Snímek komety C/2017 T2 (PANSTARRS)

Rozměry obrázku jsou 20 x 20 obloukových minut, sever je nahoře, východ vlevo. Nacházela se téměř v zenitu v souhvězdí Persea. Atmosférické podmínky byly podprůměrné.