Úvodní strana  >  Články  >  Sluneční soustava  >  Seminář - Nebezpečí vesmírné apokalypsy fakta a mýty

Seminář - Nebezpečí vesmírné apokalypsy fakta a mýty

Hvězdárna Valaské Meziříčí pořádá ve spolupráci s Valaskou astronomickou společností ve dnech 2. a 4. dubna 2004 v přednákovém sále hvězdárny seminář na téma Nebezpečí vesmírné apokalypsy fakta a mýty.

Program semináře bude zaměřen na problematiku moného ohroení lidstva a ivota na Zemi vůbec kosmickými vlivy předevím srákami s planetkami a kometami. Jsou takové katastrofy reálné? Stihne lidstvo osud dinosaurů? Můeme se před těmito srákami bránit?

Podrobnějí informace o programu najdete na internetové adrese astrovm.cz.

Semináře se mohou zúčastnit vichni zájemci z řad veřejnosti.

17. vesmírný týden 2019

Přehled událostí na obloze od 22. 4. do 28. 4. 2019. Měsíc bude v poslední čtvrti. Večer je vidět Mars, ráno Jupiter a Saturn. Přechod Ganymeda a jeho stínu nastává v úterý 23. dubna nad ránem. Skvrny na Slunci opět mizí. Na ISS dorazila zásobovací loď Cygnus. Další společnost testuje motorické přistání se znovupoužitelnou raketou. Test Crew Dragonu skončil havárií. Před 50 lety spadly meteority v Irsku i do obchodního centra a před 245 lety se narodil Francis Baily.

Hvězdy v Čerčanech

Čerčany a časosběr foto 60 minut.