Úvodní strana  >  Články  >  Světelné znečištění  >  Senát dnes odhlasoval vrácení Zákona o ochraně ovzduší

Senát dnes odhlasoval vrácení Zákona o ochraně ovzduší

Senát dnes odhlasoval vrácení Zákona o ochraně ovzduší zpět do Poslanecké sněmovny a odhlasoval poměrem 35 pro k 17 proti pozměňovací návrh na vypuštění světelného znečištění ze zákona.

Poslanecká zněmovna může zákon projednat hned - tedy do 7.2.2002 nebo ažna březnové schůzi, tedy na poslední schůzi tohoto volebního období.

Přehled událostí na obloze a v kosmonautice od 19. 4. do 25. 4. 2021. Měsíc na večerní obloze bude dorůstat od čtvrti k úplňku. Mars je večer nad západním obzorem. Do středy jsou nad ránem jsou dobré podmínky pro pozorování komety C/2020 R4 (ATLAS). Ráno nad jihovýchodem jsou nízko nad obzorem Saturn a Jupiter. Na Zemi se vrátila tříčlenná posádka v lodi Sojuz MS-17. K ISS má odstartovat čtyřčlenná posádka v lodi Crew Dragon. Vrtulníček Ingenuity úspěšně otestoval nový palubní software a na pondělí je v plánu pokus o vzlet. Před 50 lety vynesla raketa Proton-K první orbitální stanici Saljut.