Úvodní strana  >  Články  >  Osobnosti  >  Výzva k obnovení pobočky ČAS v Brně

Výzva k obnovení pobočky ČAS v Brně

Hvězdárna a planetárium Brno v noci.
Autor: HaP Brno.

Vážení členové České astronomické společnosti, vážení příznivci Hvězdárny a planetária Brno, vážení zájemci o astronomii, obracíme se na vás se společným zamyšlením, zda nenazrál čas znovu obnovit Brněnskou pobočku České astronomické společnosti.

Spolupráce mezi ČAS a HaP Brno je na skvělé úrovni už mnoho let a přináší to výsledky v podobě pěkných akcí, na webu astro.cz atd. Chceme tímto nabídnout pomoc - formální i neformální - těm, kteří by se chtěli setkávat na platformě České astronomické společnosti, možná právě v prostorách Hvězdárny a planetária Brno.

Logo České astronomické společnosti. Autor: ČAS.
Logo České astronomické společnosti.
Budeme jenom rádi, když se objeví iniciativa vedoucí k založení pobočky v Brně, protože chceme Českou astronomickou společnost co nejvíce česko - moravskou. Vznik pobočky znamená přípravný výbor, poté volby a vznik nejméně tříčlenného výboru pobočky, poté agendu vybírání příspěvků, zpráv o činnosti a pod., ale zároveň možnost obdržení dotace na činnost a také větší pocit sounáležitosti při významných astronomických okamžicích.

Kdo máte pocit, že byste do toho ve 101. roce existence České astronomické společnosti šli, prosíme o kontakt na lumir.honzik@seznam.cz (Lumír Honzík, člen Výkonného výboru zodpovědný za kontakt se složkami ČAS). Všechny informace o pobočkách najdete na https://www.astro.cz/spolecnost.html.

Pevně doufáme, že se nám podaří Brněnskou pobočku obnovit. Bez Vás to ale nepůjde.

S pěkným pozdravem