Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Kalendář 2024 – fotky českých a slovenských astrofotografů
Josef Jíra Vytisknout článek

Kalendář 2024 – fotky českých a slovenských astrofotografů

Autor: Václav Paveza

Ježíšek na vás zapomněl? Tak si udělejte radost s kalendářem ASTROFOTO 2024 a vyzdobte si stěnu kanceláře či bytu fotografiemi vesmíru - polární záře, mlhoviny, noční svítící oblaka, komety či hvězdokupy. Dechberoucí pohledy do krajiny a vesmíru z dílny úspěšných českých a slovenských astrofotografů.

Nový astronomický kalendář ASTROFOTO 2024 je společným dílem Libora Šmída, Václava Kohouta a Josefa Jíry, členů Západočeské pobočky České astronomické společnosti, pod jejíž hlavičkou se autoři dlouhodobě věnují propagaci astronomické fotografie a historii astronomie. Svými aktivitami tak navazují na prvorepublikovou edici „Knihovna přátel oblohy“ Josefa Klepešty, která vydávala propagační materiály a publikace s astronomickou tématikou.

astronomický kalendář ASTROFOTO 2024 Autor: Zdeněk Bardon
Autor: Zdeněk Bardon
Kalendář obsahuje snímky těchto českých a slovenských astrofotografů: Zdeněk Bardon, Miloslav Druckmüller, Pavol Kollárik, Jakub Korbel, Robert Novotný, Václav Paveza, Libor Šmíd, Petr Štarha, Lukáš Veselý, Zdeněk Vojč a David Zimák. Kalendář je ve formátu A3 a skládá se z 13 tematických listů.

Více informací také naleznete na webu Západočeské pobočky ČAS www.zpcas.cz, kde si můžete prohlédnout jednotlivé snímky. Cena kalendáře pro člena ČAS a jiné astronomické spolky byla stanovena na 180,- při osobním převzetí a 280,- včetně poštovného a balného. Cena kalendáře pro nečleny je 230,- při osobním převzetí a 330,- včetně poštovného a balného. Každý další objednaný kus je účtovaný za 180,- Nákupem kalendáře podpoříte astronomické aktivity Západočeské pobočky ČAS.

astronomický kalendář ASTROFOTO 2024 Autor: Zdeněk Vojč
Autor: Zdeněk Vojč
Kalendáře jsou zasílány přes službu ZÁSILKOVNA. Kalendáře je možné si vyzvednout osobně v Plzni nebo v Rokycanech dle domluvy. Další možnosti osobního převzetí například v Praze naleznete na webu Západočeské pobočky ČAS.

Převzato: Západočeská pobočka ČAS