Úvodní strana  >  Články  >  Sluneční soustava  >  Stromy na Marsu!

Stromy na Marsu!

Je na Marsu zivot?
Před týdnem NASA škrtla 4 miliony dolarů z rozpočtu plynoucího na provoz marsovských vozítek. Ušetřené finanční prostředky budou věnovány na diagnostiku a léčbu zraku zaměstnanců NASA podílejících se na projektu. Důvodem je jejich fatální selhání při analýze snímků z Marsu.

Hlavní představitelé NASA totiž při svém pravidelném brouzdání po internetu našli blog amerického psychotronika, esoterika a bystrozraka T. Greena, který zveřejnil svůj převratný objev, že na Marsu jsou stromy. Svými neobyčejnými duševními schopnostmi zesílil rozlišení svého dalekohledu a přímo z centra Los Angeles na povrchu Marsova kotoučku spatřil zelené koruny stromů.

NASA okamžitě navrhla T. Greena na Nobelovu cenu a jmenovala ho do čela nového týmu. Protože NASA nemá žádné pochyby o Greenově fenomenálním objevu, okamžitě dala příkaz zničit všechny fotografie Marsu a vůbec všechna dosud získaná data o této planetě jako bezcenná.

Vědecké bádání na Marsu fatálně selhalo, když si stromů nevšimlo a jediným řešením je poslat na planetu lidskou posádku. I tento záměr ale NASA pod tíhou nezpochybnitelných Greenových argumentů přehodnotila. Vzhledem k tomu, že Mars je plný vysokých stromů, nebude na něj vyslána expedice lidí, ale opic. Ty se jak známo v korunách stromů pohybují lépe. Jejich nižší vědecké vzdělání nebude překážkou, protože T. Green bude jejich počínání do nejmenších detailů sledovat svou silnou myslí napojenou na největší dalekohled světa VLT v Chile.

Dnes je 1. dubna 2008 a výcvik opičích astronautů, tzv. opičonautů bude dokončen za rok 1. dubna 2009. Výprava odstartuje 1. dubna 2010 a k Marsu přiletí 1. dubna 2011. Do té doby chce NASA urovnat spory s Greenpeace, která vyhrožuje, že na planetu pošle všechny své stoupence, aby se přivázali ke kmenům stromů. Největší světoví státní i soukromí znečišťovatelé tuto aktivitu Greenpeace naopak podporují.

Mars 21.10.2020