Úvodní strana  >  Články  >  Světelné znečištění  >  Komise pro přípravu prováděcího předpisu

Komise pro přípravu prováděcího předpisu

28. února 2002 byli dohodou pěti představitelů astronomických organizacíČR (AsU AV, AsU UK, Národní astronomický komitét, SHaP a ČAS)nominováni astronomové Jan Hollan z brněnské hvězdárny a Pavel Suchan zpražské hvězdárny (náhradník Petr Pravec z Astronomického ústavu AV ČR)do komise zřízené Ministerstvem životního prostředí pro přípravuprováděcího předpisu o světelném znečištění k Zákonu o ochraně ovzduší.

Kromě dvou zástupců astronomů jsou v komisi dva zástupci organizací proosvětlování, zástupce Svazu měst a obcí a dva pracovníci Ministerstvaživotního prostředí.

Komise se poprvé sešla 6.3.2002. Podněty pro její jednání zasílejte naadresu suchan@observatory.cz

Kometa 260P/McNaught

Snímek komety 260P/McNaught. Rozměry obrázku jsou 40 x 40 obloukových minut, proti originálu 2x zmenšeno, sever je nahoře, východ vlevo. Nacházela se v souhvězdí Berana.