Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Pozvánka - Současná česká astrofotografie

Pozvánka - Současná česká astrofotografie

IC - 1805
Autor: Jan Veleba

Zajímají vás fotografie z různých oblastí astronomické fotografie v podání českých autorů? Pak navštivte výstavu Současná česká astrofotografie, kterou pořádají Ústav fyzikální chemie Jaroslava Heyrovského AVČR a Astronomický ústav AVČR! Vernisáž výstavy proběhne 22. 6. v 15.30 v aule Ústavu fyzikální chemie Jaroslava Heyrovského AVČR v Praze!

Ústav fyzikální chemie Jaroslava Heyrovského AVČR a Astronomický ústav AVČR si vás dovolují pozvat na výstavu Současná česká astrofotografie, jejíž vernisáž proběhne 22. 6. 2022 v 15.30 v aule Ústavu fyzikální chemie Jaroslava Heyrovského Akademie Věd České republiky v Praze. Úvodní slovo bude mít i předsedkyně AVČR prof. RNDr. Eva Zažímalová, CSc. Tato výstava bude pak v těchto prostorech dostupná každý pracovní den v čase 8.00 - 17.00 až do 30. 9. 2022!

Výstava obsahuje fotografie současných českých astrofotografů věnujících se různým tématům. Mezi autory najdete například Miloslava Druckmüllera, Petra Horálka, Zdeňka Bardona, Jana Velebu a další.

Současná astronomická fotografie Autor: Pavel Váňa
Současná astronomická fotografie
Autor: Pavel Váňa

[1] Webové stránky Ústavu fyzikální chemie J. Heyrovského
[2] Webové stránky Astronomického ústavu

Pavel Váňa

Narodil se v roce 1997 v Uherském Hradišti. Jeho cesta k astronomii začala zkoumáním noční oblohy triedrem, pak přišel větší dalekohled a ze záliby se stal vášnivý koníček. V roce 2013 začal pracovat na Hvězdárně a planetáriu Brno jako demonstrátor a od téhož roku se každoročně zúčastňuje Astronomické expedice v Úpici. Rád fotí noční oblohu.

Štítky: Astrofotografie , Ústav fyzikální chemie J. Heyrovského AV ČR, Astronomický ústav AV ČR, Fotografická výstava